FavoriteLoadingこの記事をサイト内お気に入りに追加する
Lil Mama - Shawty Get Looseがお気に入りに登録された数:64
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (まだ評価されていません)
Loading...
※5段階の簡単評価です。★を選択することで誰でも簡単に評価できます。あなたの評価を教えてください。
 

Lil Mama – Shawty Get Loose

Lil Mama – Shawty Get Loose PV動画

Lil Mama – Shawty Get Loose 歌詞Lyrics

Greatness + Greatness = Great Greatness

Hey, Hey, Hey

Lil Mama- (Intro)

The way we get loose
We move our shoulders
Foward
Heads back
Get it in control
Like Janet Jack
Get it on da flo
Let em kno Whats Happenin

Lil Mama- (Verse 1)

L.I.L You better ask somebody
I been on my grind since butt-touch-potty
Y’all don’t really want it wit the Yung God Toddla
Wit a flo so spec like technolotta
It’s.. so sick
How da clock go tick
Keep given yall hit like techmatic UH!!
Its the reason why I spit it
How I spit
When I spit its like mucus
Gotta get rid of it

These chicks don’t pop like me
Uncompatible girl
No comparing me
And!
Ain’t none of y’all scarin me
Like don’t cha wish ya girl was as bad as me YEAH!!
Wit a flow so sick like Twista’s
So sweet
It can be cold like a Mystic
Instincts come so smooth
Like what is it?
BK-H-Dub ours like a wizard

Chris Brown (Chorus)

Shawty get loose!!
Baby do what chu do
lemme see ya let down your hurr
Shawty get loose!!
Hit da dance flo and act like there’s nobody else in hurr
Shawty get loose!!
Krump!
Clown!
Break it on down
baby do your thang
Shawty get loose!!
P-h-a-t phat
baby I ain’t even kno u can break it down like dat
dat, dat dat dat dat dat dat
shawty got loose!!
Dat dat dat dat dat dat datt
Shawty get loose!!

T-pain’z verse

nappy boi!!!!
What it do(do)
tell it to da paizzian
you already kno
tell em’ on the mizzian
shawty keep messin wit da lizzamz
imma have you loose on da flo
u gon be steppin wit a kizzian

i mindboggle models
wit a bottle a sumthin good
i take em to da hood
and have dey ass go where its ain’t

a hard rap artist
that hang wit sangazz
so dont think that this thang is hard
cuz homie it ain’t
I’m loose loose

u gotta be kiddin me
u tellin me dat shawty right here can take her hair down and do it like u u
if all of dis is true
u gotta show me what u do
show me now do it
5 4 3 2 2
u kno pain came to change da game
all da way from da same thang
to suma dat new new
impress me I want one person on dis flo to try to test me
now go

chris brown (chorus)

Shawty get loose!!
Baby do what chu do
lemme see ya let down your hurr
Shawty get loose!!
Hit da dance flo and act like there’s nobody else in hurr
Shawty get loose!!
Krump!
Clown!
Break it on down
baby do your thang
Shawty get loose!!
P-h-a-t phat
baby i ain’t even kno u can break it down like dat
dat, dat dat dat dat dat dat
shawty got loose!!
Dat dat dat dat dat dat datt
Shawty get loose!!

Lil mama (verse 2)

in da crib, in da club, on da block
it don’t matta
i switch stats
4 5 6 a do da data
how she do a di di di dat like dat
got da hood on da back
and da pockets is fat
still rollin rollin
left right
shot callin callin
dat’s right
got ma team on da market
for millions we bout to pop it
lock drop and roll
like a hip-hop rock show
u neva kno where my mind gon go
na na not Puerto Rican
but i like mangoes
so smooth on da dance flo
when u see me comin’
im runnin it like a game show
u aint kno?
Lil mama go
she be runnin and pumpin and hit u wit da bus blow
(shezz hottttttt)
from gettin loose on da flo
and i cannot stop
what!!

Chris brown (chorus)

Shawty get loose!!
Baby do what chu do
lemme see ya let down your hurr
Shawty get loose!!
Hit da dance flo and act like there’s nobody else in hurr
Shawty get loose!!
Krump!
Clown!
Break it on down`
baby do your thang
Shawty get loose!!
P-h-a-t phat
baby i ain’t even kno u can break it down like dat
dat, dat dat dat dat dat dat
shawty got loose!!
Dat dat dat dat dat dat datt
Shawty get loose!!

Lil Mama - Shawty Get LooseのyoutubePV動画・歌詞を無料で視聴できます。
また、収録アルバムの購入リンク(AMAZON)、アーティスト(歌手)毎の当サイト独自の人気(オススメ)楽曲ランキング、 週別の洋楽ヒットランキングTOP30、1960年~最新の年間洋楽ランキングTOP100等を紹介しています。
Lil Mama - Shawty Get Looseを気に入って頂けましたら、Twitter,Facebook等,各SNSのボタンから共有をお願いします。 共有して頂けますと、管理人がとっても喜びます。ヽ(*´v`*)ノ


 
Lil Mama - Shawty Get Looseの関連記事

SEXYなミュージックビデオのまとめ
みんなの選んだ不朽の名曲達
pick up artist
    アーティスト検索

HOT ARTIST

Ariana Grande(アリアナ・グランデ)

お気に入りリスト

  • Your favorites will be here.

サイト内洋楽アーティストランキング(週間)

サイト内洋楽アーティストランキング(月間)

サイト内洋楽曲ランキング(月間)

サイト内洋楽アーティストランキング(全期間)

サイト内洋楽曲ランキング(全期間)

ページ上部へ戻る